Alto potenziale cognitivo alla scuola regolare : informazioni per il corpo docente sull’alto potenziale cognitivo e le misure di differenziazione pedagogica (Versione completa)
2021
Files
Details
Title
Alto potenziale cognitivo alla scuola regolare : informazioni per il corpo docente sull’alto potenziale cognitivo e le misure di differenziazione pedagogica (Versione completa) / Géraldine Ayer ; Fondazione Centro svizzero di pedagogia speciale ; Conferenza intercantonale dell’istruzione pubblica della Svizzera romanda e del Ticino
Author
Other Language Version
Edition Statement
Versione aggiornata (2021)
Date
2021; 2017
Impressum
Berna : CSPS
Type
Monograph
Carrier Type
Online-Volltext / Plein texte - en ligne
Pagination
15 p
Language
Italian
Record Appears in
Institutions > Bibliographic Database CSPS > Online documents > Monographs and reports
Institutions > Bibliographic Database CSPS > Special needs education : training in mainstream classes - information for teachers
Topics > Special needs education : trainig in mainstream classes - information for teachers
Monographs
SZH
Institutions > Bibliographic Database CSPS > Special needs education : training in mainstream classes - information for teachers
Topics > Special needs education : trainig in mainstream classes - information for teachers
Monographs
SZH
Creator institution
SZH-CSPS
Subject (German)
Subject (French)
Educational level
Primarstufe / Degré primaire
Sekundarstufe I / Degré secondaire I
Sekundarstufe I / Degré secondaire I
Tag for thematic collections
E-Fiche SZH/CSPS