Haut potentiel intellectuel (HPI) à l'école régulière : informations à l'intention du corps enseignant sur le HPI et les mesures de différenciation pédagogiques
2021
Files
Details
Title
Haut potentiel intellectuel (HPI) à l'école régulière : informations à l'intention du corps enseignant sur le HPI et les mesures de différenciation pédagogiques / Géraldine Ayer ; Centre suisse de pédagogie spécialisée (CSPS) ; Conférence intercantonale de l'instruction publique de la Suisse romande et du Tessin (CIIP)
Author
Other Language Version
Edition Statement
Version actualisée (2021)
Date
2021; 2017
Impressum
Berne : CSPS
Type
Monograph
Carrier Type
Online-Volltext / Plein texte - en ligne
Pagination
15 p.
Language
French
Record Appears in
Institutions > Bibliographic Database CSPS > Online documents > Monographs and reports
Institutions > Bibliographic Database CSPS > Special needs education : training in mainstream classes - information for teachers
Topics > Special needs education : trainig in mainstream classes - information for teachers
Monographs
SZH
Institutions > Bibliographic Database CSPS > Special needs education : training in mainstream classes - information for teachers
Topics > Special needs education : trainig in mainstream classes - information for teachers
Monographs
SZH
Creator institution
SZH-CSPS
Subject (German)
Subject (French)
Geographic name: Switzerland
Suisse romande
Educational level
Primarstufe / Degré primaire
Sekundarstufe I / Degré secondaire I
Sekundarstufe I / Degré secondaire I
Tag for thematic collections
E-Fiche SZH/CSPS