Go to main content
English
Deutsch
Français
Italiano
login
Menu
Search
Specific collections
Partner institutions
ÜBER EDUDOC.CH
IDES
SZH
SERI
SDBB
English
Deutsch
Français
Italiano
login
Die Bedeutung des amerikanischen Pragmatismus für die Lehrerinnen- und Lehrerbildung : John Deweys Pädagogik
Horlacher, Rebekka
2002
Formats
Format
BibTeX
View
Download
MARCXML
View
Download
TextMARC
View
Download
MARC
View
Download
DublinCore
View
Download
EndNote
View
Download
NLM
View
Download
RefWorks
View
Download
RIS
View
Download
Add to Basket
Details
Title
Die Bedeutung des amerikanischen Pragmatismus für die Lehrerinnen- und Lehrerbildung : John Deweys Pädagogik / Rebekka Horlacher
Author
Horlacher, Rebekka
Date
2002
Type
Article
Carrier Type
Bibliographische Angaben / Données bibliographiques
Language
German
Publication
Infos [and] Akzente : Zeitschrift des Pestalozzianums Zürich
Issue
Nr. 3
Pages
S. 25-27
Record Appears in
Articles
Subject (German)
Lehrerbildung
Dewey, John (na)
pädagogische Strömung (na)
Erziehungswissenschaft
Subject (French)
formation des enseignants
Dewey, John (na)
courant pédagogique
sciences de l'éducation
Shelfmark
R225/3-2002
Submission Information
Curation Notes
R225/3-2002
Statistics
Views
Unique Views
from
to
By Days
By Months
By Years
Update
Export