Dyslexie-dysorthographie (troubles spécifiques du langage écrit) à l'école régulière : Informations à l’intention du corps enseignant sur le trouble, les mesures de différenciation pédagogique et la compensation des désavantages
2024
Formats
| Format | |
|---|---|
| BibTeX | |
| MARCXML | |
| TextMARC | |
| MARC | |
| DublinCore | |
| EndNote | |
| NLM | |
| RefWorks | |
| RIS |
Files
Details
Title
Dyslexie-dysorthographie (troubles spécifiques du langage écrit) à l'école régulière : Informations à l’intention du corps enseignant sur le trouble, les mesures de différenciation pédagogique et la compensation des désavantages / Géraldine Ayer, Céline Joss Almassri, Myriam Jost-Hurni ; Centre suisse de pédagogie spécialisée (CSPS), Conférence intercantonale de l'instruction publique de la Suisse romande et du Tessin (CIIP)
Author
Date
2024
Impressum
Berne : CSPS
Type
Monograph
Carrier Type
Online-Volltext / Plein texte - en ligne
Pagination
20 p.
Language
French
Record Appears in
Institutions > Bibliographic Database CSPS > Online documents > Monographs and reports
Institutions > Bibliographic Database CSPS > Special needs education : training in mainstream classes - information for teachers
Topics > Special needs education : trainig in mainstream classes - information for teachers
Monographs
SZH
Institutions > Bibliographic Database CSPS > Special needs education : training in mainstream classes - information for teachers
Topics > Special needs education : trainig in mainstream classes - information for teachers
Monographs
SZH
Creator institution
SZH-CSPS
Subject (German)
Subject (French)
Geographic name: Switzerland
Suisse romande
Educational level
vor
Primarstufe / Degré primaire
Sekundarstufe I / Degré secondaire I
Primarstufe / Degré primaire
Sekundarstufe I / Degré secondaire I
Tag for thematic collections
E-Fiche SZH/CSPS