Go to main content
English
Deutsch
Français
Italiano
login
Menu
Search
Specific collections
Partner institutions
ÜBER EDUDOC.CH
IDES
SZH
SERI
SDBB
English
Deutsch
Français
Italiano
login
Innere Differenzierung im Physikunterricht : eine multimethodische Analyse von Lehr-Lern-Überzeugungen und unterrichtlichem Handeln
Bruggmann Minnig, Martina
2011
Download
Formats
Format
BibTeX
View
Download
MARCXML
View
Download
TextMARC
View
Download
MARC
View
Download
DublinCore
View
Download
EndNote
View
Download
NLM
View
Download
RefWorks
View
Download
RIS
View
Download
Add to Basket
Files
Details
Title
Innere Differenzierung im Physikunterricht : eine multimethodische Analyse von Lehr-Lern-Überzeugungen und unterrichtlichem Handeln / Martina Bruggmann Minnig
Author
Bruggmann Minnig, Martina
Date
2011
Impressum
Basel : M. Bruggmann
Type
Monograph
Carrier Type
Online-Volltext / Plein texte - en ligne
Pagination
384 S.
Language
German
Record Appears in
Institutions
>
SCCRE (Swiss Coordination Centre for Research in Education)
Topics
>
STEM
BildungsforschungOAI
Monographs
Creator institution
SKBF-CSRE
Subject (German)
differenzierender Unterricht
Physik
Naturwissenschaften
Unterrichtsmethode
Didaktik
Lehrer
Alltagstheorie
Lerntheorie
Subject (French)
pédagogie différenciée
physique
sciences naturelles
méthode pédagogique
didactique
enseignant
théorie naïve
theorie de l'apprentissage
Geographic name: Switzerland
CH
Educational level
Sekundarstufe I / Degré secondaire I
Tag for thematic collections
MINT
PDF
Statistics
Downloads
Unique Downloads
Views
Unique Views
from
to
By Days
By Months
By Years
Update
Export
Download Full History