Understanding curriculum : an introduction to the study of historical and contemporary curriculum discourses
1995
Formate
| Formate | |
|---|---|
| BibTeX | |
| MARCXML | |
| TextMARC | |
| MARC | |
| DublinCore | |
| EndNote | |
| NLM | |
| RefWorks | |
| RIS |
Einzelheiten
Titel
Understanding curriculum : an introduction to the study of historical and contemporary curriculum discourses / William F. Pinar [et al.]
Datum
1995
ISBN
0-8204-2601-6
Typ
Monograph
Datenträgertyp
Bibliographische Angaben / Données bibliographiques
Umfang
1143 p. ; 23 cm
Sprache
Englisch
Gesamttitelangabe
Counterpoints : studies in the postmodern theory of education ; 17
Das Dokument erscheint in
Deskriptoren (Deutsch)
Deskriptoren (Französisch)
Impressum
Bern [etc.] : P. Lang, cop. 1995
Signatur
EQ3576
Informationen zur Eintragung
Curation Notes
EQ3576