Dyspraxie à l’école régulière : informations à l’intention du corps enseignant sur le trouble, les mesures de différenciation pédagogique et la compensation des désavantages
2021
Files
Details
Title
Dyspraxie à l’école régulière : informations à l’intention du corps enseignant sur le trouble, les mesures de différenciation pédagogique et la compensation des désavantages / Géraldine Ayer ; Centre suisse de pédagogie spécialisée (CSPS) ; Conférence intercantonale de l'instruction publique de la Suisse romande et du Tessin (CIIP)
Author
Ayer, Géraldine
Conférence intercantonale de l'instruction publique de la Suisse romande et du Tessin
Centre suisse de pédagogie spécialisée
Conférence intercantonale de l'instruction publique de la Suisse romande et du Tessin
Centre suisse de pédagogie spécialisée
Other Language Version
Dyspraxie in der Schule : Informationen zuhanden der Lehrpersonen zu Dyspraxie, zu Massnahmen der Differenzierung im Unterricht und zum Nachteilsausgleich, ger
Edition Statement
Version actualisée (2021)
Date
2021; 2019
Impressum
Berne : CSPS
Type
Monograph
Carrier Type
Online-Volltext / Plein texte - en ligne
Pagination
19 p.
Language
French
Record Appears in
Institutions > Bibliographic Database CSPS > Online documents > Monographs and reports
Institutions > Bibliographic Database CSPS > Special needs education : training in mainstream classes - information for teachers
Topics > Special needs education : trainig in mainstream classes - information for teachers
Monographs
SZH
Institutions > Bibliographic Database CSPS > Special needs education : training in mainstream classes - information for teachers
Topics > Special needs education : trainig in mainstream classes - information for teachers
Monographs
SZH
Creator institution
SZH-CSPS
Subject (German)
Subject (French)
Educational level
Primarstufe / Degré primaire
Sekundarstufe I / Degré secondaire I
Sekundarstufe I / Degré secondaire I
Tag for thematic collections
E-Fiche SZH/CSPS