Ninety-five Languages and Seven Forms of Intelligence : Education in the Twenty-First Century
1999
Formate
| Formate | |
|---|---|
| BibTeX | |
| MARCXML | |
| TextMARC | |
| MARC | |
| DublinCore | |
| EndNote | |
| NLM | |
| RefWorks | |
| RIS |
Einzelheiten
Titel
Ninety-five Languages and Seven Forms of Intelligence : Education in the Twenty-First Century / D. Emily Hicks
Autor
Datum
1999
ISBN
0-8204-3909-6
Typ
Monograph
Datenträgertyp
Bibliographische Angaben / Données bibliographiques
Umfang
187 p. ; 23 cm
Sprache
Englisch
Gesamttitelangabe
Counterpoints : Studies in the Postmodern Theory of Education ; 72
Das Dokument erscheint in
Deskriptoren (Deutsch)
Deskriptoren (Französisch)
Impressum
New York ; Bern [etc.] : P. Lang cop. 1999
Signatur
E6598
Informationen zur Eintragung
Curation Notes
E6598