Go to main content
English
Deutsch
Français
Italiano
login
Menu
Search
Specific collections
Partner institutions
ÜBER EDUDOC.CH
IDES
SZH
SERI
SDBB
English
Deutsch
Français
Italiano
login
Proposition de valorisation de l'expérience du programme de prospection de places d'apprentissage dans les entreprises vaudoises (programme UPPA)
Reymond, Silna
;
Schweiz. Bundesamt für Berufsbildung und Technologie
2008
Download
Formats
Format
BibTeX
View
Download
MARCXML
View
Download
TextMARC
View
Download
MARC
View
Download
DublinCore
View
Download
EndNote
View
Download
NLM
View
Download
RefWorks
View
Download
RIS
View
Download
Add to Basket
Files
Details
Title
Proposition de valorisation de l'expérience du programme de prospection de places d'apprentissage dans les entreprises vaudoises (programme UPPA) / Haute Ecole d'Ingénierie et de Gestion du canton de Vaud (HEIG-VD)
Author
Reymond, Silna
Schweiz. Bundesamt für Berufsbildung und Technologie
Date
2008
Impressum
Yverdon-les-Bains : OFFT
Type
Monograph
Carrier Type
Online-Volltext / Plein texte - en ligne
Pagination
15 p.
Language
French
German
External Link
Access to Fulltext
Record Appears in
Topics
>
Transition compulsory education - upper secondary education
Monographs
Creator institution
IDES
Subject (German)
Übergang Sekundarstufe I - Sekundarstufe II (na)
Projekt "Nahtstelle obligatorische Schulzeit - Sekundarstufe II" (na)
Übergang zur Arbeitswelt
Berufschance
Arbeitsmarkt
Projekt
Lehrstellenmarketing (na)
Subject (French)
transition degré secondaire I - degré secondaire II (na)
projet "Transition degré secondaire I - degré secondaire II" (na)
passage à la vie active
chances d'obtenir un emploi
marché du travail
projet
marketing des places d'apprentissage (na)
Geographic name: Switzerland
VD
Educational level
Sekundarstufe I / Degré secondaire I
Berufsbildung / Formation professionnelle
Tag for thematic collections
Nahtstelle Projekte in den Kantonen
PDF
Statistics
Downloads
Unique Downloads
Views
Unique Views
from
to
By Days
By Months
By Years
Update
Export
Download Full History