Go to main content
English
Deutsch
Français
Italiano
login
Menu
Search
Specific collections
Partner institutions
ÜBER EDUDOC.CH
IDES
SZH
SERI
SDBB
English
Deutsch
Français
Italiano
login
Bilanz 2015 : Harmonisierung der vefassungsmässigen Eckwerte (Art. 62 Abs. 4 BV) für den Bereich der obligatorischen Schule
Schweizerische Konferenz der kantonalen Erziehungsdirektoren
2015
Download
Formats
Format
BibTeX
View
Download
MARCXML
View
Download
TextMARC
View
Download
MARC
View
Download
DublinCore
View
Download
EndNote
View
Download
NLM
View
Download
RefWorks
View
Download
RIS
View
Download
Add to Basket
Files
Details
Title
Bilanz 2015 : Harmonisierung der vefassungsmässigen Eckwerte (Art. 62 Abs. 4 BV) für den Bereich der obligatorischen Schule / Schweizerische Konferenz der kantonalen Erziehungsdirektoren
Author
Schweizerische Konferenz der kantonalen Erziehungsdirektoren
Other Language Version
Bilan 2015 : harmonisation des éléments visés par l'art. 62, al. 4, Cst. dans le domaine de la scolarité obligatoire, fre
Bilancio 2015 : armonizzazione delgli elementi fondamentali fissati nella Costituzione (art. 62 cpv. 4 Cost.) per la scuola obbligatoria, ita
Date
2015
Impressum
Bern : EDK
Type
Monograph
Carrier Type
Online-Volltext / Plein texte - en ligne
Pagination
27 S.
Language
German
Record Appears in
Institutions
>
Swiss Conference of Cantonal Ministers of Education EDK
>
Publications EDK
Monographs
Creator institution
IDES
Subject (German)
Harmos-Konkordat (na)
Föderalismus
Evaluation
Bildungspolitik
gegenseitige Annäherung der Bildungssysteme
EDK (na)
Subject (French)
Concordat Harmos (na)
fédéralisme
évaluation
politique de l'éducation
convergence des systèmes éducatifs
CDIP (na)
Geographic name: Switzerland
CH
Educational level
vor
Primarstufe / Degré primaire
Sekundarstufe I / Degré secondaire I
Tag for thematic collections
Dokumente für forum@ides
EDK-Publikation / Publication CDIP
PDF
Statistics
Downloads
Unique Downloads
Views
Unique Views
from
to
By Days
By Months
By Years
Update
Export
Download Full History